Thursday, January 28, 2010

DEMAM

Hai semua...sejak semalam, badan aku mula rasa tak sedap...
semalam, aku g ke Institut Jantung Negara n Kementerian Kesihatan Malaysia untuk mintak sponser n kerjasama..

Alhamdulillah...layanan dyorang baik...
walaupun xdapat dari aspek duit, at least dapat untuk wat pameran bagai...
tu pun dah cukup...

Waktu aku ke hulur ke hilir tu la aku rasa tekak ni makin perit untuk menelan air liur..
dan pada waktu tu, aku dah mulai rasa lain dengan badan aku ni...

Tapi, memang pantang aku untuk melayan demam ni...
so, balik je dari minta sponser, aku mandi2, then terus g debat...
tapi, aku x sparring la...
just cari maklumat2 jer..

Pastu, balik je debat, badan aku terus x larat,,,,
aku terus tertido...

Pagi tu...bajet class batal....
ye la...kan hari mengundi...
tapinya, class tutor tu tetap ada k...
kul 11...memang down kejap...

Waktu aku siap2 nak g clas tu, memang ada niat nak g mengundi walaupun xtau nak pangkah sape..
tapi bila tengok org beratur bagai...malas la...
hihihi

Last2, memang aku x ngundi pun...
lantaklah apa jadi pun...
dah la badan aku panas giler waktu tu..
mukus pun asyik keluar jer...
huhuhu...

Then, aku terus jer g clas...
abes clas g makan...
pastu jumpa ngan lec aku sampai la petang...

kul 8, baru aku sampai bilik...
kononyer, bila kita x layan demam ni, makin kebah la kan...
tapinyer sebaliknyer plak yang berlaku...
temperature aku makin panas ada la...

X tahu la demam ni sebab rindu, or sebab mandi-manda kat PD aritu...
huhuhu...k la...xlarat dah..
nak tido plak...
salam..

No comments: