Friday, March 19, 2010

~bayi oh bayi....~

hmm...tahun ni, aku bakal menerima 4 orang baby baru dalam idup aku...acctually, 2 owg dah pun tengok dunia ni...tinggal lagi 2 org yang masih dlm perut mama-mama dia...hihihi

baby pertama lahir, anak sedara aku...nama dia mohd rashidi ishak...sebenarnya, dia anak kepada kakak tiri aku...minggu lepas, baru je tengok dia...comel sangat...hihihi...tapi, waktu tu x sempat nak amek gambar...cz waktu aku balik kampung tu, aku balik kejap jer...itupun sebab akak tiri aku yang kat pahang duk pujuk aku balik...hihihi...masa tu, memang best...walaupun just balik satu malam jer...tapi, sangat bermakna sebenarnya...lepas ni, ntah bila pula boleh balik kampung lagi...rindu plak rasanya...

ish...dah melalut panjang plak...hihihi...ha, baby kedua yang dah kuar adalah baby bakal akak ipar aku...insyaallah...andai dipanjangkan jodoh olehNYA...hihihi(malu plak). yang ni, baby girl lak...namanya agak panjang la...zul 'izazi afaf hayati...panjang kan?? habis la bakal suaminya nak akad nikah nanti...hihihi...tapi, aku just sempat tengok dalam FB jer...cz mama dia dah upload gambar...leh la nanti aku share dalam ni...hihihi...pun cumel...


zul 'izazi afaf hayati



sangat comel...moga jadi anak yang solehah...


ha...bulan 8 ni plak, aku bakal menerima 2 orang baby lagi...bukan baby aku yer...tapi ank abang aku n anak kepada anak sedara aku...ish...dah jadi nenek dah aku ni...tak sangka plak hidup aku sejauh ini dah...;-)

No comments: