Wednesday, April 29, 2009

Kelibut...

Hari nie waktu exam aku kul 8.30 pagi...so, aku kene kuar dari bilik awal 1 jam...almaklumla...malas nak naik bas...waktu aku dah ciap2 semua, aku pun ajak r akak satu bilik aku...dia baru nak pakai tudung waktu tu...aku ni bajet macam dah ciap n excited la kononya nak jawab exam...tapi...bila dah sampai separuh jalan...dah turun tangga ynag menjunam...tiba2...

"kak,speck khai!!!!"

aku pun dengan sepantas kilat la berlari cz waktu tu dah kul 7.40 pagi...berlari punya lari sampai nak terlanggar kakak cleaner...pastu, aku hampir2 juga la nak tersadung kat tangga yang sangat menjunam tu...

Letih siut...bajet bley g awal n releks2 dulu kat luar dewan exam...tapi,walau papepun, alhamdulillah, berkat jalan kami yang agak laju macam maraton tu, menyebabkan kami sampai tepat2 kul 8...hahahaha

Berpeluh gakla badan...macam mandi jer...huhuhu

p/s-pastikan semua barang yang diperlukan ada sebelum g exam...da...

6 comments:

~siv~ said...

kelibut 2 hape??
selimut kew??
hahahaha

khaira said...

ko nie...kelibut tu...serabut...hahahaha....buat2 tak tau plak...kelam-kabut la...bahasa aku...huhuhu

Insan Kerdil said...

insan : sentiasa sediakan semua barang di satu tempat!!!
hehee

~siv~ said...

letakkan sumenye didepan pintu~
ahakz~~

khai..
anda ditagged,,,sekian terime kasih~~=p

khaira said...

insan-huhu...nak wat camner...dah takdir...

siv-kalu letak depan pintu, nanti terpijak waktu kuar nak kuar pintu...hahaha

khalis said...

laha la khai..
mata sendiri pun telupe!