Tuesday, November 3, 2009

Exam Week

Huhuhu....start 26 oktober yang lepas UKM dah start exam...Nak dijadikan cerita, sem nie agak mencabar untuk aku...mana taknya, 29 dan 30 oktober ada 2 paper straight. Pastu, sambung 3 november, ada 2 lagi paper, pagi n petang, macam nak muntah jer study...Pastu, esok pulak 4 November ada saru lagi paper...dan paper terakhir aku adalah pada 12 November nanti... Agak mencabar la gak sem ni, coz xd gap sangat untuk study antara satu paper ngan satu paper yang lain...Tapinyer, bende yang paling sedih bila paper terakhir tu makan masa yang terlalu lama...Yela, kalu abes awal, boleh aku balik umah terus...Dahla 13 November dah start perkampungan debat...Tak sempat nak balik...huhuhu...sedih siut...Anak sedara aku nikah 31 oktober yang lepas pun aku xdapat nak pegi...huhuhu...hopefully kenduri kahwinnya 22 November nanti, aku bley la g tengok...hehehe...apala hadiah nak bagi nanti...kalu anda semua ada apa2 idea, bagitau la ye hadiah p yang sesuai...ada 2 orang anak sedara pompuan aku yang akan kawen hari tu...huhuhu...Bila la aku plak nak kawen kan??hehehe...K la, nak sambung study semula...

p/s: pada sesiapa yang sedang mengambil exam tu, gud luck diucapkan,,,Caiiiiyyyyoookkkk!!! Exam hanya sekali...biar susah sekarang, senang kemudian...hehehehe

2 comments:

heart by heart.... said...

amboi...da xsabar nak kawen yerk....
blajor dulu...ish..ish..ish..
oO nak bagi hadiah kat anak sedare erk...bestnya dapat mak sedara camni...pe kata khai bagi rumah..for sure dia and husband dia rasa hepy sesangat dan menghargai hadiah itu..hehehe =)

eh, kak kawen nanti jgn lak lupe bagi hadiah gak..hehehe..
hadiah paling bernilai kalo khai datang time kak tunang tue...ahaks! poyo tak...?

Nor Khairiah said...

ni sapa yang lagi beriya ni??
belajar2...
jangan duk pikir kawen jer...
hahahaha

nak beli umah??nak makan kat ukm pun xcukup duit...hahaha
tapi, kalu rumah mainan bley la kot...
hahaha