Tuesday, November 10, 2009

~ Bila Kemalasan Bertandang~

Warrrggghhhh!!!! nie la akibatnyer bila kemalasan tu datang.... Aku pun xtau nak buang macam mana... 8 hari gap untuk paper exam yang terakhir membuatkan aku macam orang giler dah kat bilik ni...

Semua bende aku dah buat...meronggeng pun dah...semua la...kisah pasal meronggeng tu, nanti la aku citer kat entry len... skang ni aku nak citer pasal keje aku yang asyik makan, tido, makan, tido n makan, tido....

Bak kata owg, memang xder keje len la... Bayangkan selama 6 hari aku macam tu... Sampi Mr R dah cakap aku ni tembun dah... hahahaha...

Tapi yela, disebabkan oleh ketiadaan keje (walaupun ada, tapi wat2 xder jer...) aku pun dok suka2 jela kat bilik ni...menari, menyayi, meronggeng, sesemua aku wat walaupun just kat bilik... nak tau macamana aku meronggeng dalam bilik???bukan menonggeng tau,,,aku bejalan dari katil aku ke katil rumate aku, patah balik ke katil aku dan seterusnya macam tula ...hahahaha

Dalam tempoh masa ni gak, setiap hari aku akan makan, pagi biskut ngan air vico, tengahari, nasi berlauk, petang naik malam ckit nasi kosong+telur dadar+sup daging yang harganya rm4.50 jer... tapi memang sedap...Pastu malam plak aku akan makan maggi...
hahahaha

Dan bayang kan, setiap kali aku pas makan tuh, aku akan tido begolek2 atas katil yang empuk lagi wangi ni....huhuu...so, macamanala badan ni x naik macam dipam2 kan...hahahaha

So, kepada sesapa yang nak tiru rutin yang sihat nie, "tiru macam saya..."hahahahahah

2 comments:

heart by heart.... said...

eh, rumate awak x bosan ke khai??

owh lupe, awak pernah citer yang rumate awak tu baik kan...nasib bek rumate awak yg comel tu baik...layan jer perangai si awak ni....
untung kan Khai dapat rumate macam rumate yang comel tu... =)

khaira said...

eh???yeke??tiru nampak...hihihi masalahnya, rumate saya pun macam saya gak..kihkihkih...sebab tu la dia terpaksa layan...hihihihi