Tuesday, October 13, 2009

~cinta itu datang lagi~

Dah sekian lama aku x update blog nie...Terlalu banyak perkara yang dah berlaku....Pada aku, masa dan keadaan memang mematangkan aku sebagai insan di muka bumi ini...Pelbagai ragam manusia juga aku jumpa di alam semesta ni...Dan, tak disangka, sem nie semakin menuju ke pengakhirannya...Sekaranglah masa aku untuk persiapkan diri bagi peperiksaan akhir...dalam masa yang sama juga, pelbagai masalah timbul n menimpa aku...dan waktu ni juga aku teringat mak n ayah yang dulunya sentiasa bersama aku walau senang atau susah... Ape-ape pun, aku kene tabah hadapi semua ni...Bak kata ummi aku dulu, tuhan xkan menguji hambanya jika hambanya itu tidak mampu memikulnya...dan aku yakin, aku mampu atasi semua masalah ni... Biar orang lain gembira, walau hati aku sedikit terluka, biar org lain bahagia, walau hati aku sedikit merana... Selagi diri ini mampu tersenyum dan menghiburkan hati orang lain, selagi itu aku akan lakukan...

No comments: