Sunday, June 7, 2009

< Jom KaWeN-KaWeN >


tanggal 31 Mei 2009...

saat nie mungkin saat yang paling bahagia buat kaktie & abg zizie...

dalam kesibukan aku...sempat juga aku membantu majlis perkahwinan mereka...

memang penat...mana taknya, majlis perkahwinan 3 hari berturut2...

macam2 progam ada...

yang paling kelakar...esok nak bersanding,aku, mak, mama, razi, kaktie, abg zizie, masih duk kat dewam MPSJ Puchong, dari kul 12 malam sampai la kul 4.30 pagi...

semua gara-gara pak guard x buka pagar untuk kitowg hias...

waktu tu...rasa macam nak pening kepala...dah la teks mc x ciap lagi...

atucara pun macam berterabur...

kul 1.30 baru pakguard terjaga n buka pagar...

kitowg pun termasuklah decorater pelamin, bertungkus lumus ciapka dewan...huhuhu

dahla dewan tu besar...for sure la makan masa yang lama...hahaha

berbalik pada kisah aku jadi mc kawen ni...aku rasa satu pengalaman baru...

before this, aku xpernah lagi jadi mc untuk majlis kahwen...majlis formal, dinner...pernah la...

bezanya majlis kawin ni...memang kene pandai wat ayat bunga-bunga...pantun...segala bagai la...rasa macam minah jiwang plak hari tu...nada pun kene lembut n ala2 manja...susah tuh...so mencabar...dahla aku ni kasar orangnya...huhuhu

tapi, alhamdulillah...majlis tu berjalan ngan lancar...n kaktie pun berpuas hati ngan mc aku...tapi yang kelakar...hampir2 je majlis merenjis...aku terus tukar intonasi ala2 DJ plak...sampaila ke akhirnya...hahaha

papepun...moga kebahagiaan sentiasa milik mereka...insyaAllah


adik2+pengapit kaktie+aku
YB Razi sedang masuk ke dewan persandingan...hehehe

-Kek pengantin yang sedap n lazat-
~hiasan di meja makan pengantin~
~Pelamin Pasangan Raja Sehari~


-Keluarga razi= Putih+Pink tema diberi-

2 comments:

khalis said...

tudung ko pelik semcam jah!!

khaira said...

khalis> ko jangan nak komen2 ye...tu bakal adik ipar aku yang pakaikan...hahaha...
cakap je la ko nak kata aku cantik...hehehe