Monday, May 25, 2009

debat integriti...

huhu...rasa dah lama x update blog nie...
mane taknye...aku rasa waktu short sem ni adalah waktu yang paling sibuk dalam idup aku...
semua kerja yang aku wat terkejar...

tapi alhamdulillah...semua tu berbaloi dengan apa yang diperolehi oleh ukm semasa debat integriti 15-19 mei yang lepas...

walaupun bukan aku yang naik kep pentas final...tapi as a family of upu...aku tetap berbangga dengan batch aku...

kemenangan mereka...adalah kemenangan kami semua...kemenangan ukm...

tahniah...black,nash,khalis n qilah...teruskan momentum korang untuk pertandingan yang seterusnya...

dalam pertandingan debat integriti ni juga...aku dapat belajar banyak perkara...

actually. masih banyak benda yang perlu aku perbaiki untuk jadi seorang debater yang hebat seperti abg mon, husna, kajol, kak habibah, abg bob, n ramai lagi la...

pengalaman pertama kali aku berdepan dengan team yang kuat UIA...satu pengalaman yang x dapat aku lupakan...betapa banyak kelompongan n kelemahan yang perlu aku topup...

apa2 pun...aku memang rasa beruntung sebab pernah jumpa n lawan team yang kuat...masa arau lepas...team myeir (mmu), team abg mon (royal), team kak bibah (UPSI)-merdeka, team husna (UIA)-integriti...setiap perlawanan ni memberikan aku satu pengalaman baru...yang xkan dapat aku cari walau kat mana sekalipun...Walaupun kalah...tapi aku yakin ini adalah satu peluang untuk aku terus berusaha ke arah yang lebih baik...

go go ukm!!!

kepada adik2 junior, teruskan usaha...lakarlah kemanisan buat UPU UKM...agar dunia debat ukm tidak dipandang sepi dan hening...

tatkala mendengar kemenangan di separuh akhir menewaskan USM

bergembira sebelum ke pentas final di Danga Bay...

posing selepas makan...abang topek belanja makan kat Rumah Limas

4 comments:

srikandi_kasih said...

Tahniah atas pencapaian membanggakan semasa edisi debat di utm (debat integriti 2009)
Teruskan usaha!
Chaiyok2!

khaira said...

tq kak bibah...
best dapat jumpa akak kat sana aritu...
nanti ada rezeki kita jumpa lagi eh...

khalis said...

khai..
nie kejayaan semua..
tahniah tuk semua yang berusaha..
semoga ia tak jadikan kita riak n terus belajar

khaira said...

khalis>insyaAllah...